About us

Tak tworzymy pozytywne doświadczenia

Magia współpracy

Dlaczego warto z nami współpracować?

🙂

Cudowni pracownicy

Jesteśmy zespołem ludzi który się wspiera, wzajemnie inspiruje, jest otwarty na nowości i nietuzinkowe wyzwania.

🙂

Wyjątkowi Klienci

Współpracę opieramy zawsze na wspólnej wizji, wzajemnym zrozumieniu, podobnym patrzeniu na biznes i wyzwania. Nie pracujemy z każdym, musi pojawić się chemia.

🙂

tysiące barw

Producent mebli, salon samochodowy, urząd czy placówka medyczna? Każda branża, klient, sektor mają swoją paletę barw. Dzięki temu praca wciąż stanowi dla nas inspirację.

“Pracę należy wybierać dużo ostrożniej niż współmałżonka, ponieważ będzie się w niej spędzać więcej czasu niż w jego towarzystwie.”

Zapraszamy do naszego świata…

Trudno wyobrazić sobie, aby klient równie silnie identyfikował się z jakimś produktem, usługą lub firmą, jak kibic z klubem sportowym albo konkretnym zawodnikiem. Siłę odczuwanych w tym przypadku emocji oraz poziom utożsamiania się z podmiotami sportowymi najlepiej oddaje znane powiedzenie:

W życiu nie można zmienić dwóch rzeczy – matki i klubu, który się kocha. Podczas dyskusji realizowanej w ramach współpracy z Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu postaramy się odpowiedzieć na pytanie dlaczego warto, by organizacje sportowe podchodziły do klientów w analogiczny sposób, jak firmy analizujące doświadczenia swoich konsumentów.

Kibic to klient – webinar

Kwiat pustyni, szary piryt, a może jaśminowy szafir? Jak „sprzedawać” kolorem? Czy barwa ma swoją płeć? Jakie wrażenie na klientach robią pokazy plamoodporności, grafiki inspiracji wnętrz czy też filmy instruktażowe pomagające w procesie remontu? JAK „ZŁAPAĆ” KLIENTA, JAK ROZPALIĆ EMOCJE? O tym wszystkim rozmawialiśmy w siedzibie naszego klienta Śnieżka w Dębicy. Było emocjonująco, inspirująco, pozytywnie. Rozpoczęła się kilkumiesięczna przygoda, w której odwiedziliśmy sklepy, rozmawialiśmy z pracownikami i klientami, pracowaliśmy nad standardami. A wszystko to w świecie tysiąca kolorów. Warsztat poprowadził, jak zawsze perfekcyjny Krystian Krawczyk

Warsztaty Z Kolorem

Dwa środowiska, dwa światy o różnej kulturze, mające różne misje i premiujące różne wartości, a jednocześnie obecnie bardziej od siebie zależne niż kiedykolwiek. Dziś biznes potrzebuje wiedzy, szerokiej kadry, zaplecza naukowego – świat jest coraz trudniejszy do opisania. Z drugiej strony nauka potrzebuje kontaktu z praktyką, realnych przypadków, weryfikacji w organizacjach. Kombinacja zasobów uczelni i biznesu może okazać się kluczem do zrozumienia złożonego świata decyzji konsumenckich. Kierując się tym tropem wrocławska uczelnia – bazując na wiedzy naukowców oraz ekspertów spoza świata nauki – stworzyła nowy model współpracy z partnerami. O próbie połączenia ognia z wodą (z korzyścią dla klientów, firm i nauki) opowiedzieli Michał Terlecki i Krystian Krawczyk, podczas konferencji User Conf.

Konferencja User Conf

Drodzy czytelnicy, przyszedł czas na podsumowanie naszych lekcji, które kierowaliśmy wspólnie z zespołem ekspertów do managerów, szefów zespołów, osób odpowiedzialnych za opracowanie i wdrażanie nowych modeli sprzedaży, optymalizację procesów. Lekcje cieszyły się dużym zainteresowanie, dostaliśmy kilkadziesiąt mail, pytań na które z przyjemnością odpowiadaliśmy przez 3 tygodnie. Wszystkie lekcje zebraliśmy w jeden dokument, który mam nadzieję, będzie dla Was przydatny. Znajdziecie w nim porady, przemyślenia ekspertów, którzy od lat wspierają firmy w sytuacjach kryzysu oraz pomagają zarządzać zmianą. Podręcznik możecie pobrać w zakładce “Publikacje”. Jeśli potrzebujecie dodatkowego wsparcia, macie pytania, wątpliwości lub po prostu chcecie podzielić się swoją opinią zapraszamy do kontaktu i dyskusji.

Podręcznik Dla Przedsiębiorców

#Doświadczenia65. Czy zastanawialiście się kiedyś dla kogo są tworzone nowoczesne technologie / produkty SMART? Zdaniem większości przedsiębiorców, głównymi adresatami tego typu rozwiązań jest pokolenie młodych, aktywnych klientów. A co z klientem silver? Może to właśnie on najbardziej doceni główne cechy produktów smart, takie jak: prostota obsługi, mobilność, zwinność, przyjemność stosowania. Te i inne pytania zadaliśmy naszym seniorom podczas spotkania w showroomie firmy Nanovo na PGE Narodowy. Wraz z Marcin Motyka z firmy Abyss Glass zaprezentowaliśmy klientom silver interaktywne lustra. Jak się okazuje, pokolenie klientów silver jest nie tylko otwarte na nowe technologie ale również ma pomysły jak rozwijać produkty i usługi.

Wirtualne lustra

Drodzy eksperci, z radością informujemy, że ruszała druga edycja naszego projekty #Doświadczenia65+: „Czy polskie firmy są przygotowane do obsługi osób starszych?”. W 2019 roku na warsztat wzięliśmy warunki panujące w placówkach, urzędach, miejscach użyteczności publicznej. Oceniliśmy systemy transakcyjne, aplikacje mobilne banków. Rozmawialiśmy o zmianach w standardach, analizowaliśmy dokumenty, formularze. Znamy już fakty, skalę, braki w przygotowaniu organizacji do obsługi seniorów. Dlatego właśnie edycja 2.0 będzie o…EMOCJACH, POTRZEBACH I MARZENIACH pokolenia silver. Emocjach które towarzyszą seniorom przy kontakcie z daną marką. Obawach seniorów przed zastaniem pracownikiem w danym zespole. Oczekiwaniach wobec obsługujących ich Doradców, Konsultantów, Kasjerów. Patronami projektu zostali: inQUBE Consulting którego eksperci wraz z nami zagłębią się w świat Seniora 2.0. Inspiro Team firma realizacyjna, która dzięki wykorzystaniu m.in metody CATI zbierze dla nas informacje od seniorów.

Doświadczenia65+ 2.0

Odbył się kolejny webinar w którym nasz ekspert Krystian Krawczyk wystąpił wraz z gronem przedsiębiorców i pracowników Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu. Ekonomiści i właściciele firm dyskutowali o wpływie pandemii koronawirusa na gospodarkę. Eksperci zastanawiali się nad możliwymi scenariuszami, które w obliczu pandemii i po niej, będą zmuszały menadżerów do konkretnych i nieszablonowych przedsięwzięć. Jakie działania będzie trzeba podjąć, o tym była mowa podczas spotkania on-line.

Webinar: kryzys gospodarczy

Kolejny dzień pracy nad projektem #Doświadczenia65. Poprowadziliśmy warsztat, na którym rozmawialiśmy z naszymi seniorami o tym w jaki sposób banki komunikują się z klientem. Seniorzy ocenili tzw. pakiety startowe 9 banków mBank S.A., ING, Santander Bank Polska, PKO Bank Polski, Alior Bank S.A., Bank Millennium, Credit Agricole Bank Polska S.A., Eurobank, BNP Paribas. Analizowaliśmy m.in. treści, czcionki, czytelność ulotek, prostotę języka itp. Trzeba przyznać, że część banków wykonało ogromną pracę i ich dokumenty budzą u seniorów wiele pozytywnych emocji. Nie brakuje jednak słów krytyki szczególnie w obszarze skomplikowanych zapisów, nadmiaru informacji, czy też jaskrawej nieczytelnej kolorystyki. Mimo, że tematem analizy dokumentacji bankowej zajmujemy się już od wielu lat to nas również zaskoczyło to spotkanie. Kolejny przykład na to, że głos seniora ma i będzie mieć coraz większe znaczenie!

analiza pakietów startowych banków

Branża badawcza bywa bardzo kapryśna. W jednym miesiącu nie możesz opędzić się od zleceń, w innym „biegasz” za klientami. Taka nieustanna gonitwa powoduje, że bardzo często nie dajemy sobie nawet chwili na radość z naszych wielkich i małych sukcesów. Dlatego dziś chciałabym się z Wami podzielić tym co nowego w zespole #Doświadczenia65. Ostatni tydzień przyniósł nam miłe niespodzianki: 1. Wygraliśmy przetarg na projekt z branży paliwowo-energetycznej. To już kolejny raz, kiedy będziemy mogli prowadzić projekt dla tego zespołu, analizować potrzeby ich klientów, badać poziom satysfakcji. To przykład owocnej współpracy, która opiera się na wzajemnym słuchaniu, wdrażaniu rekomendacji. Dla nas to jedne z projektów za których naprawdę lubimy swoją pracę. 2. Mieliśmy przyjemność zaprezentować efekty naszych prac związanych z projektem #Doświadczenia65 w biurze Rzecznika Praw Obywatelskich. Słuchacze zaskoczyli nas zaangażowaniem, chęcią uczestnictwa w zmienianiu rzeczywistości.

Wizyta u Rzecznika Praw Obywatelskich

Serdecznie zapraszam Was wszystkich do przeczytania drugiego wydania UX magazyn gdzie wraz z Krystian Krawczyk i Agata Skoczkowska opowiadamy o tym jak projektować inteligentne rozwiązania dedykowane różnym grupom klientów. Odpowiadamy m.in. na pytanie czego potrzebują seniorzy i czy ich potrzeby są zupełnie różne od tych które mają młodsze pokolenia.

Czy da się zaprojektować uniwersalną aplikację, serwis, urządzenie płatnicze? Zapraszam do lektury 🙂

współpraca z Ux magazyn

Odbyła się premiera kolejnego odcinka naszego wyjątkowego webcastu „Na pewno, być może…” Tym razem nasz charyzmatyczny prowadzący Michał Terlecki wraz z zaproszonymi gośćmi (Krystian Krawczyk i Sebastian Siwy) podejmie wyzwanie obalenia kilku mitów dotyczących sprzedaży. Z rozmowy dowiecie się m.in.: Czym właściwie powinna być sprzedaż? Jak jest różnica między identyfikacją oczekiwań klientów a kreowaniem ich potrzeb? Czy każdy sprzedawca ma szansę trafić do każdego typu klienta? Przed jakimi wyzwaniami stoją obecnie handlowcy? O tym wszystkim możecie posłuchać w naszym materiale. Zapraszamy do słuchania, komentowania, kontaktu z naszymi ekspertami. https://www.youtube.com/watch?v=UBOPmDdRFvA&t=1s

mity na temat sprzedaży

Odbyła się premiera naszego raportu #Doswiadczenia65. W ramach konferencji #MCW2019 opowiedzieliśmy m.in. o tym czym jest wysoka jakość obsługi seniora, jak radzą sobie z tym organizacje, w jaki sposób należy szkolić w tym obszarze młodych pracowników. Wszystkich zainteresowanych pełną wersja raportu gorąco zapraszam do kontaktu.

mcw2019

Dziś Agata Skoczkowska miała przyjemność poprowadzić warsztat dla studentów Uniwersytetu Warszawskiego. Tematem było zarządzanie projektem, analiza ryzyk, radzenie sobie ze zmianą. Jesteśmy pod ogromnym wrażeniem tych młodych ludzi, ich energii, otwartości, kreatywnego i nieszablonowego myślenia. W naszej pracy często spotykamy się z dużym napięciem, brakiem chęci dialogu. Tym bardziej tego typu spotkania dają zastrzyk energii. Dziękuję uczestnikom za fajny czas a Oskar Wojtynowski za zaproszenie i możliwość uczestnictwa w tej ciekawej inicjatywie.

Spotkanie z studentami uw

#Doświadczenia65. Jesteśmy po kolejnym spotkaniu w Rossmann SDP . Tym razem z seniorami-klientami i pracownikami porozmawiali Krystian Krawczyk i Agata Skoczkowska. Było m.in o nowych technologiach, aplikacjach mobilnych, otwartości starszych ludzi na innowacyjne, nowoczesne rozwiązania. Jeżeli do tej pory mieliście wątpliwości czy tzw. srebrna generacja jest mobilna, skłonna do korzystania z nowoczesnych technologii, czy warto projektować dla niej produkty smart, odpowiedź znajdziecie na zdjęciu

Warsztat z klientami i pracownikami rossmann

Mieliśmy ogromną przyjemność uczestniczyć w konferencji PM Nights.PM Nights 2019 Myśl Projektowo to dwudniowa konferencja naukowo-branżowa, adresowana do młodych project menedżerów nabierających doświadczenia w zarządzaniu projektami, specjalistów w zarządzaniu projektami, studentów oraz osób zainteresowanych tematyką project managementu. Tematem przewodnim wydarzenia było Zarządzanie projektami w dobie cyfryzacji. Zagadnienia związane z tą tematyką zostały przedstawione w formie warsztatów oraz gier rozwijających umiejętności uczestników.

PM Nights

Zakończyliśmy nagranie kolejnego odcinka naszego Webcastu. Tym razem prowadzący Michał Terlecki rozmawia z naszymi gośćmi (Joanna Hołub-Iwan, Krystian Krawczyk) o specyficznym typie Klienta jakim jest Pacjent. Pandemia, która cały czas zbiera swoje żniwo wymusiła zmiany w obsłudze pacjenta. Gwałtownie zaczęły się rozwijać zdalne kanały kontaktu z pacjentem, telemedycyna. Sektor prywatny już dawno rywalizuje o pacjenta właśnie jego doświadczeniem, jakością obsługi i zróżnicowaniem kanałów kontaktu. Jaką rolę w budowaniu POZYTYWNYCH DOŚWIADCZEŃ odgrywają teleporady, fora dyskusyjne, a także sami lekarze? Czy przy brakach kadrowych, ograniczeniach związanych z wirusem, praca nad CX jest nadal możliwa? O tym wszystkim możecie posłuchać w naszym materiale. Gorąco zapraszamy do oglądania i komentowania

cem w usługach medycznych

Nasz czołowy ekspert Krystian Krawczyk zaprasza na kolejne dwa wywiady dotyczące  rodzimego biznesu.

Polscy pracownicy są jednymi z najbardziej zestresowanych w Europie. Ponad połowa regularnie stresuje się swoją pracą, co może prowadzić do problemów ze zdrowiem, spadku efektywności, wypalenia zawodowego, a w konsekwencji – konieczności odejścia z firmy. 

Sezonowe wyprzedaże to wciąż najbardziej lubiana przez Polaków forma promocji. Korzysta z nich blisko 90 proc. konsumentów, ponad połowa natomiast wstrzymuje się z decyzjami zakupowymi do momentu rozpoczęcia wyprzedaży.

spotkanie z newseria

Rozpoczeliśmy kolejny ciekawy projekt. Tym razem wspólnie z Bluehill dla Ministerstwa Sprawiedliwości. Blisko 11 miesięcy pracy, wiele spotkań i dyskusji z zespołem projektowym. Ale nastroje dopisują, wciąż pozostajemy w naszym ulubionym obszarze obsługi Klienta, tym razem dla administracji.

Witaj Administracjo