Elementor #4023 Presja, agresja i stres w obsłudze klienta Agata Skoczkowska, Jakub Haładyn Film Sport to biznes, kibic to klient – fan experience management Michał Terlecki, Krystian Krawczyk, Anna Radomska Webinar Wykorzystanie badań w działaniach UX Michał Terlecki Artykuł Zbiór lekcji dla przedsiębiorców w dobie pandemii Praca zbiorowa w ramach inicjatywy “Laboratorium wsparcia” Podręcznik Test rozwiązania Abyss glass- wirtualne lustra Agata Skoczkowska, Krystian Krawczyk, Zespół seniorów Doświadczenia65+ Film Dlaczego Design Thinking tak często okazuje się porażką? Krystian Krawczyk Artykuł Czy firmy i organizacje są przygotowane na obsługę seniorów? Agata Skoczkowska Telewizja Modele biznesowe do wymiany Krystian Krawczyk Artykuł Dlaczego firmy wyposażają handlowców z rozwiązania z poprzedniego stulecia? Krystian Krawczyk, Michał Terlecki, Dariusz Nawojczyk Webinar czym właściwie jest “dostępność”? Agata Skoczkowska Mini wywiad Jak życie w zagrożeniu wpłynie na lojalność klientów? Michał Terlecki, Krystian Krawczyk Webcast Wszyscy mówią o Customer Experience Michał Terlecki, Krystian Krawczyk Wywiad Doświadczenia klienta 65+ Agata Skoczkowska Artykuł Młodzi pracownicy o obsłudze klienta seniora Praca zbiorowa w ramach projektu doświadczenia 65+ Mini wywiady SMART CUSTOMER EXPERIENCE Agata Skoczkowska, Krystian Krawczyk Prezentacja Czy potrafimy pracować zdalnie? Krystian Krawczyk Artykuł Moc badań Mystery Shopper, czyli Tajemniczy Klient ma się dobrze Krystian Krawczyk Artykuł Nadciąga srebrne tsunami Agata Skoczkowska Podcast Czym właściwie jest CJM? Krystian Krawczyk, Michał Terlecki Wywiad Standardy obsługi klienta czyli popularny SOK Krystian Krawczyk, Michał Terlecki Wywiad CEM w usługach medycznych Joanna Aleksandra Hołub-Iwan, Krystian Krawczyk, Michał Terlecki Webinar Budowanie negatywnych doświadczeń, czyli kiedy detale niweczą wielkie działania Krystian Krawczyk Artykuł Każdy klient chce być PREMIUM Agata Skoczkowska Artykuł Znikanie zawodów – czy jesteśmy gotowi? Krystian Krawczyk Artykuł UX design – jak poradzić sobie ze srebrnym tsunami Agata Skoczkowska Artykuł „Czy poleciłbyś naszą firmę?” czyli magiczna moc NPS Krystian Krawczyk Artykuł Mity na temat sprzedaży Krystian Krawczyk, Michał Terlecki, Sebastian Siwy Webinar Customer Experience zaczyna się od pracownika Krystian Krawczyk Artykuł Czy lojalny klient naprawdę istnieje? Agata Skoczkowska Artykuł Student-senior dr inż. Mark Urban, Pełnomocnik rektora ds. Uniwersytetu Trzeciego Wieku, Krystian Krawczyk Wywiad Customer Experience – czy boty i wirtualni asystenci to potrafią? Krystian Krawczyk Artykuł Senior jako klient i pracownik w nowej sytuacji: szanse i zagrożenia Agata Skoczkowska, Michał Terlecki Webcast Jak w prosty sposób zaprojektować produkt smart? Krystian Krawczyk Artykuł Service culture – wartość dla klienta Krystian Krawczyk Artykuł